dagens turister

vad är grejjen med att alla tyskar som inte har pinkod på sitt bankomatkort?
eller danskarna som inte trycker på den gröna knappen efter de slagit klart pinkoden?
svenskarna som inte kan förstå att den 15åriga sonen går som vuxen, då åldersgränsen för barn är 12?
ja jag säger då det!

kvällen har bestått av städning av köket
jag och Maja började röja, tillslut vart det till&med källsortering och pantning
för de 63 kronorna och 50 öre köpte vi 5 sorters kakor!
väldigt uppskattat när vi la upp dem fint i de nystädade köket!
där vart vi kvar nästan hela kvällen, väldigt trevligt
jag gjorde ala Helena-snurrar i Emilias låånga hår, nästan så hon måste väcka mig kl7 imornbitti så jag får se resultatet!
sedan hamnade jag och Emilia på hennes rum och pratade tantskor
några fler ramlade in och jag fick en såndär härligt känsla
det är skönt att bo många tillsammans, då har man alltid någon att vara med

juste jag köpte te idag också, ett som hette Småland och ett som hette Santa Kaktuz
har bara druckit kaktuzteet hittils, skapligt gott!
saknar mina tesorter som står hemma i köksskåpet!
mest saknar jag nog tekvällar med Beckis!

virrigt inlägg men iaf en sumering av de senaste timmarna!??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0