krypande ångest

paniken och ångesten har travar framåt och tillbaka, ständigt nu i dagarna när det är tänkt att bestämma mig!
jag har ju längtat på att få komma bort riktigt länge nu så det vore ju dumt om jag inte tog chansen!
att jag skulle träffa en kille nu i vintras, ingick ju inte riktigt i planen. den delen är faktiskt riktigt jobbigt just nu
jag ringde maja idag, (hon ska också jobba där i sommar, en kompis från skolan i dals-ed) vi pratade igenom allt och diskutera boende och sånt,. vore ju mysigt om jag kom i närheten av henne! :)
och ja, jag måste erkänna! papprena är påskrivna och nej jag har inte skrickat i dem än! jag hoppas kunna ta mod till mig imorn och göra det!
dock har jag en ständig klump i magen och är aningen nervös!
vart ju faktiskt ganska många saker som bör fixas innan jag ger mig iväg, det är ju bara en månad kvar ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0